i wanna boom bang bang with your body yo!

Tjjaa!
Hade ju "orientering" idag. Som tuuur var hamnade jag och Paula i samma grupp! :)
Vi gjorde typ fyra av elva kartor så är rätt stolt av mig.. för att vara jag och Paula är de rätt bra faktiskt.
Vi slutade vid två. Då åker jag till Hanna. Vi gjorde inte så mycket, chillade mest osådäära.
Kom nyss hem och har precis käkat. Ska nog hoppa in i duschen snart också och bara tare lugnt ikväll. Är fett trött. Har ju helt vänt på dygnet på sommarn. Gått och lagt mig mellan 2-6 och vaknat vid ett på dagen.
Men ja.. bilder får ni senare. För min kamera har inga batterin och min mobils kamera funkar inte. Och den andra mobil är på lagning så har inte så mycket och ta kort med. Ska ladda kameran över natten så jag har den imorn :)
men en outfit bild kan ni få !
trashtrashtrash, men hade ju orientering så pallade inte ha något annat, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0