Igång igen.

Oj nu var de längesen, så längesen så ja glömde bort vilken epost adress jag använde :)
Men nu så är  jag tillbaka. Det har hänt så sjukt mycket saker sen ja slutade blogga. Har kommit över mitt ex, och träffat en ny kille, en person jag älskar över allt annat, och säg inte att jag byter pojkvän ofta för det är inte sant. Denhär gången känns de äkta, som de aldrig gjorde förut. Jag ville nog bara att det skulle vara så. Men John Engzell är den finaste jag har fått. Han är äkta rakt igenom. Han fick mig att komma över lilla exet, och gjorde mitt liv bra igen. Älskar dig sjukt!
Iallafall, idag var första skoldagen, segt men ändå rätt najs och träffa kompisarna igen. Längtar verkligen inte tills nästa vecka då de vanliga lektionerna börjar -.-
När vi slutade drog jag på ett möte och fixa lite saker. Har nyss ätit, och vet inte vad jag ska göra.. Hittar väl på nått men bloggar mer senare, puss (:
Jag och min lilla eeelskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0