Lite av vad som hänt sommar 2010!

Har du druckit tills du spytt? Nej :D
Sårat någon? Jag vet inte..
Förlorat en vän? nej faktiskt, det tror jag inte :)
Träffat nya människor? Ja !
Kysst en främling? Nej
Tagit droger? Nej
Haft en sommarflört? inte direkt
Gråtit? Ja, för mycket..
Skrattat tills du kissat på dig? Nej men precis på gränsen :o
Tältat? Haha ja :D
Varit vaken en hel natt? Yes, min och paulas lilla tradition :$
Solat? Ja :)
Badat? Yes, men om jag ska va ärlig.. inte i sverige :o
Haft ett förhållande? Ja
Gjort dig riktigt illa? Nej
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Ja, tungan precis i början av sommarn
Läst en bok? Nej, eller jo en sida
Skickat fel sms med flit? Haha nej
Suttit vid datan en hel natt? Ja :)
Näckat? Nej
Solat naken? Nej, sånt är ju sniskit :o
Fått utegångsförbud? Ja -.-
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja!
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej
Varit i slagsmål? Nej :)
Pussat någon utav samma kön? Haha ja :)
Sjungit högt på ett berg? Sjeeeelvklart !
Kysst någon i regnet? i små dugg eller vad det heter (a)
Kysst någon i skogen? Hahah ja, skogsmullar you know ;)
Kysst någon du inte borde? Nej, tur de !
Tappat rösten? Ja, varje gång efter grönan :o
Varit på festival? Yes
Gått upp i vikt? Ingenaning
Gått ner i vikt? Ingenaning
Brännt dig? Ja, i kroatien -.-
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Ja :o
Varit utomlands? Ja, kroatien ♥
Gjort ett bra köp? Yesyesyes :)
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja det kan man väl säga :)
Sovit under bar himmel? Nej men i tält
Vad kommer du sakna mest? lovet, själva friheten haha :o typ solen och allt..
Har du svart ärligt på alla frågor? Japp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0