nattblogg?

Har inte hunnit blogga idag ju. Men drog iallafall och handla idag och kolla på lite saker i stan. Sen mötte jag Paula. Vi åkte till ip och där var john elskling, felix och lucas. Vi var där och gjorde inte så mycket. Typ kolla på nån match. Sen drog vi till mig eller ja alla föruom lucas. Hahah de va gårdsfest här så de va rätt najs. Vi var ute oså. John och felix drog vid åtta typ. Så vi var med victor. Vi var typ ute och gick runt i cirklar sen var vi inne hos lite olika person. Helt okej kväll :)
Alla vuxna kom hit men nu har dom flesta dragit. Paula skulle sovt här men hon mådde illa så hon drog hem. Stackarn.. men ska träffa henne imorn om de är bättre!
Faan va trött jag är. Ska typ lägga mig snart. Men vi hörs imorn. Pusspuss
Paula och jag hemma hos Victor. haha fuckface men bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0