"stalker vet jag inte riktigt"

Nu vart de ändrade planer igen, blev ingen chill kväll. Kom hem och duschade och så efter träningen sen drog jag och träffa Paula, vi drog till ip och träffade john och niklas, sen kom linnea, elin, oskar och cribbe också. trevligttrevligt. Frös seriöst sönder, så jääävla kallt :o
Och juste! När vi satt och vänta på bussen påväg hem såg jag ett stjärnfall :ooooo
Känner mig fett cool och önska mig en sak :$
Sen så var mamma snäll och kom och mötte mig vid bussen för jag tyckte det var mörkt och börja tänka på en skräckfilm :$
Hahaha. Och på bussen hem så var de nåra tjejer som satt där som var på bussen påväg dit också så dom ba "åh där kommer dom där tjejerna som stalka oss" vilket vi inte alls gjorde. Blev lite irritrerad och sa " stalka vet jag inte riktigt" och glodde på dom. Då vart som tysta, sen hörde man lite små fniss. Moget!
Tog inga bilder nu men ni kan få en gammal bild jag aldrig la upp. eller ja nån vecka sen iallafall. Kanske en månad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0