suuuuug

Kan man bli sämre på att blogga? ne fan tror inte det. Men jag har typ sömnsjukan eller något. Är så jävla trött hela tiden :o
Men jaja, jag har ett liv också. Var i skolan idag ju. Vi åkte till medis och gick runt i valstugor. Skills som jag och Paula har missar vi bussen som resten av klassen är på så vi kom lite försent och då hade våran grupp redan gjort nåra frågor vi åt glass på burger king. Sen drog jag hem, var aldrig med Paula för de bajsade sig. Var iställer social mot mamma och hjälpte till att laga mat. Snällt av mig :)
Sen var de träning. Omg jag dör så jobbigt det är. Kommer inte kunna gå imorn ju!
Är fett trött och ska snart lägga mig i sängen och messa med min söta älskling som jag ska träffa på onsdag faktiskt. Och imorn ska jag nog vara med Filippa tror jag. Men bloggar mer imorn och ska försöka bli bättre på att blogga!
Jag och kusin vitamin i kroatien, livet handlar ju om att bjuda på sig själv!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin klänning/tunika du har på dig på bilden! Vart har du köpt den? ;)

2010-09-02 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0