The day

Fan vad jag suger på att blogga :o
Men har faktiskt inte haft tid. Iallafall, drog ut och mötte Paula sen drog vi till donken och åt :$ Sen åkte vi till ip och träffade Felix och John och hämta mitt busskort. Vi stannade där ett tag med dom också och typ kolla på matcher och satt och snacka. Vid typ sex drog jag och Paula hit och då skulle min familj äta hamburgare som vi verkligen inte ville eftersom vi ätit de på donken och typ sprack så var inte alls sugna på de! så vi fick pengar så vi gick och åt på pizza, inte så mycket bättre men aa :$
Sen drog typ paula efter ett tag. Har precis kommit ut ur duschen och sitter och lyssnar på musik och snackar med nåra, mysmys.
Men ska snart gå och lägga mig fan. Är trött och de är skola imorn buhuhu :(
Haha men, godnatt säger jag nu. Puss!
Ett tag sen hos Jackan

Kommentarer
Postat av: alice

vilken söt bild på dig! :O <3

2010-09-01 @ 15:38:24
URL: http://alicewolle.blogg.se/
Postat av: Ennea

aw tack du,men du är sötare :) <3

2010-09-01 @ 20:34:02
URL: http://enneapurger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0