träning nästa

Gaaah va trött jag är :o
Och jag ska träna också, bra det kommer gå!
Men ja, vi gick typ runt i stan idag, eller vi gjorde typ ingenting. Åt sushi, svara på några frågor sen tågluffa för vi hade inte så mycket för oss, vilket liv :)
Sen när jag snacka med mamma i tele gick jag in i en fontän typ, eller en stolpe som stod ut från den. Så jävla ont :o
Hahah, men efter träningen ska jag kanske möta Jacki och Filippa och sova hos Jackan, men vi får se :)
Jackan och freddan :D
Viiiiictoooor :D
copycats
Min påskhare, ååh va längesen det var. Påskhare <3 tomtenisse ju! :o
Andreas gör något.. och hans gröna kläder, ingen anden utan gröna kläder :)
hihi här hamna vi när vi tågluffa blandannat. Och juste!
När vi var där var de en läskig gubbe som typ rökte hash så han va helt borta. Han gick och ramla hela tiden med sin lilla cigg. Han var 2 cm från att ramla över perrongen precis när tunnelbanan kom. Sen ramla han in i dörren när de va stängd. Så satt han och glodde på tuben och tappa sin mobil hit och dit. Asläskig var han, trodde han skulle hoppa först :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0