when I look into your eyes, then I am happiest on earth

Chacha bloggen, Ennea här. Haha ne jag skoja. Hej!
var i skolan idag och det var den första riktiga skoldagen efter lovet. Tråkigt men dagen gick ändå rätt fort och efter skolan träffade jag min lilla bebis Filippa jag inte träffat på sjukt länge. Vi var först hos mig sen satte vi oss och buss luffa medan vi snacka om allting. Så skönt att ha en kompis som henne som man kan berätta allt för, älskar henne :)
Hon drog iallafall nyss. Så ska nog bara vara hemma ikväll skulle jag tro. Ska äta nu sen ta en lååång dusch sen fixa mig själv bara. Trevligt ju, har ändå inget annat för mig. Kan inte ens messa med min lilla älskling eftersom han har träning och de ikväll :(
Men imorn så ska jag träffa han hihi (a)
Men nu sitter jag och snackar massa bara. Så vi hörs sen !
Filippa och jag för ett tag sen <3

Kommentarer
Postat av: filippa

älskar dig med!<3

2010-08-31 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0