Förlåt!

Förlåt för min sämsta uppdatering men har inte hunnit.
Paula sov iallafall här inatt, najs som fan :)
Idag vakna vi vid elva. Åkte in till stan 13.37 haha men då gick elitbussen som vi va tvugna och ta :$
Vi åt lunch på taco bar. Yummie (a)
Så bytte jag också min läkestav i tungan äntligen, den va äckligt lång ju.
Sen satt vi på kungsan i solen och vänta på att bion skulle börja eftersom det var typ 2 timmar kvar.
Sen blev de så att vi glömde bort tiden och kom nästan försent.
Vi såg knight and day. Helt okej var den väl.
Åkte hem till mig efter och käka middag, typ vid tio men aa (;
Paula drog för cirkus en halvtimme sen.  Svar på min lilla söta frågestund kommer ikväll så håll utkik eller hure nu stavas (a)
Men nu ska jag in i duschen, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0