Godmorgon

Seg uppdatering igår men har börjat tappa lusten lite, sen är det ju bara en månad kvar av sommarlovet och då sitter man inte fastklistrad vid datan heller.
Iallafall. Snäll som jag är så följde jag med kusinerna till bussen när filmen var klar. Typ vid elva tror jag det var. Sen kolla jag på samma film (?!) igen fast med mamma och pappa. Så nu har jag sett den fyra och en halv gång :o
Men pappa förklara alla saker jag inte fattade och då vart filmen mycket bättre. Somnade vid tre- halvfyra typ. Vaknade halv tolv av att jag fick sms av comviq. Jävlar som skickar så tidigt. Fast så tidigt var det ju ändå inte.. Men mina pengar är slut och kompis är borta så kan inte svara på sms på ett tag nu. Idag ska jag iallafall träffa Hanna. Men nu är hon och lämnar sin mobil på lagning. Så ska nog upp och fixa mig så jag är klar tills hon kommer hem. Sen sover hon här också tror jag. Men ha det så bra! :D
jag just nu.
Har äntligen fattat hur webben funkar, så därför kommer bilder därifrån hela tiden typ :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0