Packa och packa och packa

Hej allihop! Har haft fullt upp hela dagen och inte tid till att blogga, men nu så.
Jag och jacki drog till stan och käka på BK sen titta vi på killers, bra film!
Garva rätt mycket men garva ännu mer åt han som satt breve oss när han garva, ni skulle ha hört haha.
Sen mötte vi filippa och åkte till jacki. Vi sov i ett tält på hennes tomt. Vi gick ner till trinntorp och "bada" men ingen av oss hade bikini så ja, ojoj (a)
Pappa fick hämta mig imorse vid halv ett för jag behövde fixa saker. Först åkte vi till mina kusiners mammas jobb en snabbis. Sen hem. Fick städa och ta fram allt jag skulle ha med mig. Åker ju fan om 33 timmar ungefär :o
Min väska fick väga max 10 kilo men den är halvfull och väger 10,1 Hur ska de gå? Måste ju ha med allt!
Sen har jag nyss duschat och så. ska typ käka snart sen spika fast mig själv framför tvn och kolla på vm. Det är lite kul tycker jag :$
Fett cp inlägg men mina fingrar känns äckliga. Skriver cp långsamt och det gör typ ont i dom :o
Lite bilder från natten och är fotograf på alla bilder! Och ibland herr självutlösare dårå..
haha där ramlade jag och blev blöt..
sen tog vi fler, men orkar inte ladda upp dom för alla är ju nästan likadana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0