Svar på min "stora" frågestund

Filippa :
visst hejar du på stockholms stolthet djurgården?
favorit mat?
kommer du sakna mig/har du saknat mit i kroatien?
vill du ha något husdjur? :) 
du vet att jag älskar dig va? ;) <3
Svar:
Jaa såklart ! Iallafall i hockey :)
Ingen speciell maträtt men typ thai
Jaa det har jag! Måste träffas snart! :D
Ja jag vill ha en rosa delfin i våran uppblåsbara pool (a) Annars hund eller katt
Naw gummsan då, älskar dig också fru :) <3

Anonym :
har du haft sex med filip? :) om inte, hur långt har ni gått?
Svar :
Nej jag har inte haft sex med filip. Hm.. vi brukade inte gå så långt utan tog oftast bussen. HAHAHAH skoja. men skriver inte ut de på bloggen så om du säger vem du är kanske du får veta mer :)

Anonym :
favorit färg?
favorit djur?
favorit ämmne?
favorit affär?
sådet var lite frågor:)
Svar :
Rosa vit och svart typ
Hund tror ja :)
Rast om de räknas (a) annars typ slöjd
Gina, bik bok och new yorker har fina kläder. H&M funkar också :)

Camilla :
vad är en fjortis enligt dig? :)
Svar:
Jag tycker att en fjortis är en stil och ett beteende.
Dom har överdriver mycket smink, push till hakan, stort kruffs till hår på oftast två sönder blonderade hårstrån, leker kaxiga, pratar som bitchar, super bort helgerna, röker oftast. Jag tycker att det är svårt och förklara men ni kanske fattar ? :)

Anonym:
är du oskuld?
Svar:
Yes det är jag.

Filippa:
Hur har du haft det i kroatien?:)<3

Svar:
Det har varit bra, varmt och så :)
Hade ju varit roligare om du inte var sånt där fint folk som kommer försent så du hann i tid så jag kunde packa ner dig i väskan (a) <3

Hanna :
vilka bloggar läser du ?
vart i kroatien var du ? 

jag har saknat dej gumman !:)<3

Svar:
Jag läser nåra "kändis"bloggar (kissie, dessie, paow, falsksanning osv..) Sen läser jag också mina kompisars bloggar och så. Sarah tjulanders också
Jag var i Dubrovnik, typ 30 minuter utanför stan, tror de hette lapad eller nått sånt :)

Har saknat dig också, ska bli grymt på fredag - lördag! :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0