1 september

Godmorgon!
Idag är humöret såhäääär mycket bättre :)
Skolan börjar 8.50 så de är lite stressigt nu eftersom jag inte är klar än. Idag är det också första idrottslektionen och jag har med mig kläder för engångsskull. Haha, men blir fett sur när jag typ har ig i idrott och min idrottslärare säger att jag inte har någon bollkontroll fast jag går på basket :o Fast det kan vara för jag inte tar idrotten seriöst men ska börja göra det nu, sen blir jag sur också på att vissa av mina ögonfransar gått av :(
Haha, men måste skynda mig nu får ska gå och tio minuter och jag är inte klar. Ha en bra dag! :)
Paula och jag i typ söndags, men hej happyface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0