Bildbomb

Hejhej, sitter här hemma nu. Kom hem från skolan för ett litet tag sen.
Det var väl rätt så chill dag. So-provet gick asbra, eller de kändes så :)
Ska träna lite senare ikväll och sen äta med familjen. Men nu kan ni få en lite bildbomb från senaste tiden !
Igår:
Jesper och Victor i skolan
Ego bild, haha fråga inte men jag bjuder !
testade kameran, Jag tyckte denhär bilden va lite ball..
jag och min kära syster påväg till mormor
Moermoer !
HAHAHHAHAHAHAH fett ful. men alla har varit små nångång..
Min coola kusin Lina (vänd på lina så får ni hans riktiga namn)
Och min andra kusin Evin, jag vet inte vad han gör på bilden menmen
Idag:
Egobild innan skolan, såg jävlans blek ut i ansiktet men de är blixten som blir så mot pudret.
PP (paula päron)
fråga inte vad Paula gör..
Jackan wiie ! och birre i bakrunden
Paula och Virre  :D
mmm.. godis !
Victor, Paulas ben, halva alice och jespers arm
jesper, alice och Paula
Jackis öga, mwhihi jag tycker om att ta kort på ögon !
HAHAHAHHAHA !
Jacki och Paula langar the bitch blick
and again
Jacki, hittar du nått där inne eller? :o
Jag och Jacki, söta vi är
Jacki funderar om man kan äta pappret och Paula har redan stoppat in halva i munnen för hon tänker aldrig innan hon gör något :)
Marcello wiiiiie
paula goes.. anka !
Ja som ni ser har jag alltid kul med min kamera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0