Dont cry, just say fuck you and smile

Hej allihopa! de va ju längesen men jag har faktiskt anledningar till varför jag inte kunnat blogga.
Iallafall igår, var jag i skolan och tog skolfoto. Gick säkert asdåligt. Fick se lite fort och blev inte så nöjd. Fast blir aldrig bra på kort :o
Sen var jag med Jacki, Filippa och Victor efter skolan. Vi satt i min trappa och snackade. Trevligt! Sen hade jag träning. Alla kolla på förutom victor för han skulle hem. Sen drog vi till mig och jag duscha och fixa mig sen åkte vi till centrum och filippa hem. Jacki hämta sin jacka hennes kompis lånat. Så fick vi springa till bussen hem mot Jacki. Klockan typ halv tio började vi baka bullar och blev klara typ elva kanske. Skita goda ju!
Sen snacka vi lite oså innan jag somna. Var bajs trött.
Vaknade idag och typ låg kvar i sängen i en och en halvtimme medan jacki satt och dunka musik på typ högsta. Sen gick vi upp och åt, jag fixade mig också. Så kom papi och hämta mig. Drog direkt till centrum och träffa Hanna. Vi åkte till hennes mamma för hon skulle fixa lite saker och så. Sen åkte vi till centrum och träffa Lucas och Domar. Jag ska seriöst aldrig gå in i en affär med Hanna igen om hon har pengar och vill köpa något fast hon vet inte vad, för vi var inne på H&M i typ tre timmar ! och bara gick runt och kolla, sen prova hon olika saker och var aldrig nöjd. Men tillslut lyckades jag få henne gå till kassan innan hon ångra sig igen, men då hitta hon en ny affär hon ville gå till.. Jaja livet är inte alltid lätt. Haha skoja. Men sen satt vi i "bull"morahallen som jag råka säga. Blir nog så om man äter för mycket bullar. Träffade Paula en stund och snacka lite. Alltid lika skönt! Sen så drog jag hem till henne medan hon åt, sen till mig och jag åt. Så bråka jag med mamma och pappa ovanligt nog, då drog jag och paula ut en stund. Kom hem för ett tag sen och har typ duschat, surat, surat lite till, snackat med folk och ja.. Nu blev de förlångt så ska sluta skriva nu, puss!
Paula bästavän föralltid!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0