Jag har gjort misstag, men livet kom inte med instruktioner

Hej allihopa, förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tillgång till data på ett tag. Igår iallafall var jag med hanna först och vi gjorde typ inget speciellt sen mötte jag Paula och vi gick typ bara runt lite. Senare på kvällen gick vi till godissvampen och köpte godis. Då kom Fanni och var med oss också. Sen åkte vi och mötte nåra. Så satt vi vid vattnet och typ snackade oså. De var typ jag, Paula, Fanni, Carro, Rebecca, Sofia, Pattis ett tag, Jesper, Anton sen kom Danne och Ralle också. Tror de va alla. Iallafall, paulas pappa kom och hämta oss vid elva. Vi somna typ två kanske.
Sen idag vakna vi runt halv tolv, typ kollade på kungarna av tylösand och sen fixa vi oss. Vi åkte till vallen och kolla lite där. Sen blev de problem med en sak så vi åkte och fixa en sak. Och där sjönk humöret såhääär lågt. Så satt vi under ett träd och drack fanta och åt choklad medan vi vänta på att det skulle sluta regna. Då kom Felix och var med oss. Snäll som han är så lånade han ut sin tröja till mig för den hade luva och inte min så jag inte skulle bli blöt om huvet. Gullig bror man har! Så vi drog till ip och gjorde inte så mycket. Träffade anton ett tag också. Så åkte jag och Paula till mig och åt. Hon drog för ett tag sen. Men nu ska jag kolla på tv som jag aldrig brukar göra, men pappa vill att jag kollar på  basket vm finalen med honom så visstvisst. Sen ska jag duscha och gå och lägga mig, är trött som fan. Men vi hörs imorn, puss.
Bilder får ni imorn också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0