John världens finaste Engzell ♥

Vart ska jag börja? Du är det bästa som har hänt mig.
Du kom till mig när jag behövde dig som mest. Du fick mig glad igen. Du tände livets alla ljus på så kort tid. Vi blev bra kompisar till början. Jag kommer aldrig glömma när vi första gången träffades hos Hanna. Hur du la dig bredvid mig och höll om mig. Sen dagen efter. När vi var hos Paula, då kom första kyssen. Det var som om tiden stannade. Jag hade aldrig varit så lycklig. Vi träffades dag efter dag efter dag och för varje dag gillade jag dig mer och mer. Allt gick så perfekt. Fredag den 13onde, otursdagen som blev min tur dag. Det var första dagen vi träffades helt ensamma. Och senare på kvällen, efter att klockan varit tolv, 01.02 lördag den 14onde augusti. Då blev vi två ett. Jag var lyckligaste på jorden. Du är allt jag behöver. Snälla lämna mig inte. I mina ögon är du perfekt. Har jag dig så har jag allt. Jag har kvar alla dina sms från första början. Från ditt första hej. Snälla john.. låt det inte sluta. Vi hade det så jävla bra. Allt var underbart. Vi bråkade aldrig ens. Jag vill inte slänga bort det fina för en liten sak. Det skulle alltid vara vi, tills vi var 74 iallafall. Dom stunder jag är med dig är jag lyckligast på jorden och dom stunder vill jag uppleva igen. John, jag har aldrig träffat nån så fin som du. Din personlighet och allting. Det är så oslagbart bra. När jag säger att jag älskar dig, då menar jag det verkligen. Det är ord som kommer rakt från hjärtat precis som resten av allt jag säger. Snälla älskling, glöm det som hände och gå vidare.. med mig. Jag behöver dig för att må bra. Du är min livsglädje. Tänk så mycket minnen vi delar. Tänk så mycket roligt vi haft. Allt kan inte bara försvinna. Jag vill dela hela mitt liv med dig. Det finns så mycket jag vill säga, men ord räcker inte till. Det finns inga ord som förklarar min kärlek till dig.. Jag älskar dig, mer än något annat. Du är min värld <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0