Monday

Hej, vilket äckligt väder det är idag. Regnar som fan ju. Var i skolan och på lunch rasten tvinga Jacki med mig till vivo och jag blev blöt på bara den lilla sträckan. Aja. Slutade 14.35 då drog jag hem. Sitter och pluggar in 20 franska glosor som inte fastnar i huvet hur mycket jag än försöker. Bra de kommer gå imorn på förhöret ! fast nää. Men ska snart byta om sen käka sen blire träning ikväll. Trevligt ju. Men då hörs vi senare rå. Pussen !
Lite bilder :
Hanna i lördags
Egopic
Hanna och jag <3
En till egobild.
Paula och Fanni, lite suddig bild där asså..
Paula syster <3
HAHAHAHAHAHAHAHA sofias låttext hon gjorde idag. Kolla hennes fina andar HAHAHAH !
Sofia och Jacki pussas, nämen fy, sniskosar!
Sofia sötnos :) <3
Sofia ger pontus massage, hon sa att jag skulle ta kort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0