Oj förlåt!

Haha men jag glömde bort och blogga :o
Men idag så var jag i skolan, segaste dagen i veckan men de funka väl.
Sen efter drog jag till centrum med Emelie och Paula och kolla prao.
Åkte hem direkt efter men typ direkt när jag kom hem skulle vi till mormor på middag.
Sprack typ, blev typ fem rätters :o
Sen kom ju kussarna och de va väl najs. Kom hem kvart i nio och kolla lite på idol. Sen hoppa jag in i duschen. Nu sitter jag och gör inte så mycket. Försöker plugga in so:n som jag kunde men nu har glömt och det är typ prov imorn, risigt ! Blir ju galen av allt pluggande. Blandar ihop engelska och franska ju :o
Men ni får bilder imorn oså från idag, puss och godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0