pluggaaa

Åååh vad läxor man ska ha då. Typ 3 till bara imorn !
Jaja, idag iallafall så var de chill i skolan. Vi bakade sockerkaka på hemkumpan. Yummie. Sen så efter åkte jag till Paula och vi plugga lite. Sen åkte vi till centrum och träffa lite folk. Sen var vi vid nybodas nya skate park och träffade Victor och Jesper. Kom hem typ åtta, då åt jag och kolla på idol. Nu ska jag plugga sen duscha sen plugga igen. rolig kväll va ? :o
Sofia och Amanda och lite paula i bakrunden på syslöjden
Jag, Paula och Amanda på idrotten
Våran goda sockerkaka och saaaft !
Paula och jag, fuckface men jag bjuder.
öga, min nya mobils kamera va fan bra :o
Påväg till bussen såg jag och Paula en såhäääär stor larv. Kolla vad stor den va ! :ooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0