rubriklöst

Hejhej :)
Kom typ nyss hem. Har ju varit i stan och shoppat lite. Köpte bara ett par jeans och en tungpiercing med gummi stav så jag kan ha den när jag tränar och spelar match utan att riskera att bli av med tänderna ;)
Var ju i stan med Paula, så träffa vi Soffe och Pattis på hemvägen och va lite med dom.
Det har blivit så jävla kallt ute. Ska fan börja använda min fjällis jacka snart :o Nemen typ..
Har kommer iallafall lite bilder:
Mitt och Paulas lilla fika igår (a)
paulas fina ögon :o <3
Hehehe.. jag gjorde den på bilden :$
Effekt, UNTZ UNTZ UNTZ!
Pojsan idag på taco bar
HAHAHAHA EUUW, vad äckligt det såg ut men gott äre!
Och en liten fika (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0