rubriklöst

Nu är jag hemma igen, fett chill dag i skolan idag. Hade bara engelska, slöjd, idrott och hemkumpa. Inte så jobbiga lektioner. Jag måste bara säga att jag och Paula va grymma idag på idrotten. Vi sprang till alby och tillbaka. Fast ibland stanna vi till lite och gick eftersom paula har ont i benet och jag har träningsvärk. Men vi hann fram innan våran lärare dit och tillbaka. Sen stanna vi och filma lite (a)
Men iallafall, snart kommer  min syster hit så måste jag passa henne ett tag. Sen kommer min lilla älskling. Känns som de var jätte längesen men det var sist i lördags vi sågs. Men ja, vi hörs ikväll :)
Syrran och jag i kroatien, fett galna!
Och visst är vi INTE lika? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0