s(he) be(lie)ve(d)

Pappa skjussa mig och Paula till centrum. Köpte en bh, trosor och strumpor. Lite sånt som behövs. Så träffade vi massor också. Träffade Anton en stund också, sen drog jag vidare till Hanna. Vi gjorde inte så mycket. Drog hem vid åtta. Det var helt kolsvart så snacka med Hanna i tele, så mötte jag Jossan på vägen till bussen. Saknar henne verkligen. Var längesen jag träffa henne ! Så på bussen satt Joanna så fick sällskap hela vägen och nån att prata med. Kändes asbra!
Sitter nu och snackar med hela laget och vi peppar varann för vi har match imorn. klockan 09.15 !
Shit kommer dö fan :o
Sen snackar jag med andra personer. Just nu vill jag bara döda en person, eller nej men nästan. Har pms ryck och ja. Åååh jävla äckel unge. Det är så jävla synd om dig, så jävla synd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0