Vafan?

ÅÅh vad sur jag blir. Vaknade tidigt och kom till hallen. Vi värmde upp men så kommer inte andra laget ?!
Antingen så banga som får dom inte våga möta oss, haha nejmen antingen så kom dom inte eller så hade våran tränare gjort en miss eller något. Ingen som vet än. Men vi hade iallafall träning istället sen så kollade vi på p95s match. Konstigt lag som mötte tycker jag, liksom en såg ut han var typ 20 och en annan typ 30 + att han såg ut som en pirat och en såg ut som bert, ni vet bert fjärt? Och alla kunde inte ens svenska. Konstigt tycker jag med ja. Ska typ sova nu. Är trött som fan och ensam hemma så ingen kan störa mig. Najs or whaaat? :D
Jag och Paula igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0