Var allt du sa bara en lögn?

Hur vet man när man kan lita på någon?
Finns det ens någon man kan lita på?
Saker man verkligen inte vill ska komma ut ska man hålla för sig själv.
Vissa saker är ju bara så svåra och håll för sig själv.
Jag har också gjort fel, jag har också spridit saker.
Men jag har lärt mig av det. Jag har lagt av med det nu.
Jag litade på dig, men du svek mig.
Så jag undrar egentligen hur många som har svikit mig bakom min rygg.
Hur många som spridit saker om mig utan att jag vet.
Kan man lita på någon?
Just nu känns det inte så, alla snackar skit om alla.
Jag vill tillbaka till den tid då allt var bra.
Jag vill ha någon jag kan lita på, till 100 %
Och någon som kan lita på mig.
Jag har förlorat kompisar pågrund av just att kunna lita på den.
Och folk har förlorat mig också.
Jag har tappat förtron på så många.
Tror inte jag kan lita på någon längre.
Allt kommer ut på ett eller ett annat sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0