when you smile,the whole world stops and stares for a while

Oj vilket dåligt uppdaterande men har inte suttit vid datan :o
Igår så var vi i riksdagshuset med skolan. Tycker det var överdriven kontroll för att komma in. Man fick inte ha med sig knivar/vapen och tändare. Sen fick man inte ha jacka på sig, ha med sig väska och inte mössa eller luva. Så fick man gå igenom en kontroll som på flyplatser. Sen var de bara en som snacka så jag somnade typ haha. Sen åkte jag, Paula och Amanda till donken och åt lite, sen vidare till typ centrum. Så var vi lite på vallen. Sen drog ja hem och käka och packa saker. Sen drog jag till Paula och sov där. Trevligt vare. Imorse vakna vi elva för vi började ett. Najs ju ! Sen sprang vi bara 4 km sen sluta vi. Är väl ganska nöjd med min tid men vet att jag kunde sprungit bättre. Fick iallafall 24.15 hah. Efter åkte jag till Paula igen och vi käka och fixa oss. Sen drog vi till centrum och luffa lite där. Kom hem för ett tag sen. Sitter och passar syrran och typ håller på och somna. Ska hoppa in i duschen strax.
Finaste låten !
Jacki och jag på skolans toa igår. alltid vi och våra foton därifrån..
idag innan skojoggen, redo och allt ! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0