19/4

Hej, förlåt för ingen uppdatering men har inte haft tillgång till dator.
Igår så mötte jag Josefin i centrum. Vi drog till stan kollade på bio. Tror den hette "no strings attached" Den va bra, fett rolig också :) Efter åt vi på donken. Vi åkte till mig och hämtade mina grejer sen åkte vi till henne och sov där. Vi kollade på desperat housewives halva natten.
Imorse åkte vi på moppekursen. Väääldligt långtåkigt. Men de är de nog värt ;)
Sen åkte jag och Josefin till centrum och käkade lunch på thaien. Efter åkte jag till stan och mötte Paula, vi hämtade vårat papper som dom vi ska praoa hos fyllt i. Sen åkte jag till Robin. Fast vi skulle till mig direkt men smart som han är så glömmer han nycklar och busskort och kommer på de efter att han stängt dörren som låser sig själv när man stänger och ingen va hemma -.- Så fredrik fick komma och öppna. När vi kom gick vi ut i solen och drack läsk. Mysmys. Nu ska vi kolla på film, hejdå.
igår:
idag:
soooota

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0