Back on track!

Hej, nu var det väldigt längesen jag bloggade. Tänkte ge det ett nytt försök så får vi se hur uppdateringen blir :)
Ny design kommer upp någon gång också! Så nu får alla ni som tjata på att jag ska blogga bli glada !
Ja vad ska man säga, det var hänt mycket nytt sen jag slutade blogga. Både bra och dåligt. Orkar inte berätta så mycket så ni får fråga om ni undrar någonting. Kan iallafall säga att jag skaffat en pojkvän, och då tänker ni säkert "en ny igen?!" men det andra förhållandet som jag hade ångrar jag sjukt mycket och de har gått en tid så ja. Men min pojkvän är iallafall världens underbaraste och sötaste pojkvän, älskar honom sjukt mycket! Robin heter han för er som undrar :)
Idag ska jag bowla med familjen och robin. Kan väl bli ganska kul. Sen kommer vi hem till oss och käkar, grilla blir det. Men nu måste jag helt ärligt städa mitt rum som jag aldrig orkar göra haha. Vi hörs sen!

Jag och älsklingen

Kommentarer
Postat av: inte filippa

VADÅ GE ETT NYTT FÖRSÖK ? OM DU SLUTAR BLOGGA IGEN DÖDAR JAG DIG?!?!! förstått?!

2011-04-03 @ 12:11:15
Postat av: Ennea

Hahaha okej sorry :o

2011-04-03 @ 12:29:20
URL: http://enneapurger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0