Förlåt!

Hej baby's. Förlåt för min dåliga uppdatering men kom hem igår vid halv tolv och satt där nere och snacka med mamma och pappa och när jag kom upp sloknade jag. Var skit trött.

Igår iallafall så åkte jag och Paula till centrum och skulle kolla om man kunde praoa men nej det kunde man inte, vi ska kolla någonstans i stan istället. Sen fikade vi på espresso house. Då kom Robin och satte sig med oss och så bytte vi busskort. Det var fett ruttet och vi hade typ inget och göra så vi drog till Robin. Paula satt typ fastklistrad framför datorn medan jag och Robin satt bredvid och myste lite hehe. När Paula dragit så satte vi på en film, eller satte vi på någon serie? Aja minns inte riktigt förutom att jag somnade och när jag vakna hade Robin bytt till en serie jag inte gillar speciellt mychet haha. Vi kollade lite på talang sen minns jag inte igen. Blev lite knas i slutet men de löser sig.

Idag ska jag träna vid halv ett sen träffa älskling. Jag minns faktiskt vad jag drömde! Det är inte ofta jag gör det haha, intressant jag vet. Försov mig också imorse så orkar inte ta bussen så pappa får skjussa hehe. Ska fråga om älsklingen kan komma hit idag för annars kommer det ta jätte lång tid tills jag duschat och fixat mig efter. Aja vi får se. Ha de så bra!

JUSTE! Har någon något tips på vart man kan praoa som är kul och har bra arbetstider?

såhär normal är jag på en skala. Nej usch vad jag ser ut men bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0