Kommentera mera ffs!

Hej, skrev nyss ett inlägg som försvann så får skriva om, suuuck.
Aja, dåligt uppdatering jag vet men min blogg, mina regler ;)
Idag flöt väl skolan på rätt så bra. No-provet gick okej men tog en och en halvtimme och göra så ont i händerna fick man. Efter så drog jag och Paula till stan. Linn och Robin hoppade på våran buss. Jag och Paula skulle fixa prao plats. Det blev en cafe i NK, mysigt värre! Sedan drog jag och Robin till centrum och han köpte en ny mobil, samsung galaxy s. Din bortskämda snorunge! Skoja bebis men jag vill också ha en ny mobil :(
Jaja, sen kom vi till mig och käka kebabrulle kebabrulle keeebbabrulle! Hahah från videon under. Han drog nyss och nu ska jag hoppa in i duschen osv osv...
CafeLilly_794x447
Cafet vi ska praoa på, visst ser det mysigt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0