Oupsi

Sorry att jag inte bloggat men har inte hunnit :/
Jag och Robin spelade guitar hero och jag kände mig asgrym som klarade trummor på hard! bra va?
Sen gick vi till vivo och köpte glass och satte oss på framsidan på en sten i gräset och ät och snackade, hur mysigt som helst. Åååh! borde ha tagit kort då så jag kunde lägga ut men pundhuve som jag är så glömde jag ju.
Sen kollade vi på film och myste. Vi fjanta oss också massor som vi alltid gör hihi. Nu ska jag nog fixa mig för sängen och lägga mig och smsa lite. Kanske borde läsa lite ur moppeboken också eftersom det var ett tag sen sist. Yes så äre, men vi hörs imorn. Puss everybody!
Jag och älskling för länge sen. Typ tre dagar efter att vi blev tillsammans, kommer alltid minnas 15/11 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0