Plugg

Nu är jag hemma igen. Kom hem för ett tag sen men hoppade in i duschen på engång. Hos Robin myste vi och kollade på "himlen är oskyldigt blå" (hette den så?) och så käkade vi middag. Nu ska jag lägga mig och ta fram mina läsglasögon (yes I have, men jag använder dom aldrig eftersom jag inte tycker själv jag passar i glasögon) och läsa min moppe bok. Ska ta moppe kurser på lovet och sen börja övningsköra eller vad man ska kalla det. Ska bli kul att ha moppe sen men kommer faila totalt på provet. Så därför ska jag läsa lite nu så jag är förberedd så det blir lättare sen. Slänger nog in ett godnatt inlägg sen. Puss så länge.
En gullig bild på min älskling när han käka frukost i måndags. Älskar dig min lilla bebis♥

Kommentarer
Postat av: Robin

hihi den var god (a) älskar dig också <33

2011-04-05 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0