"RÅÅÅTTTAAA"

Godmorgon :)
Vaknade lite sent idag för orkade inte gå upp (a) Iallafall, idag blir det mjukiskläder dag. Orkar inte fixa mig speciellt. Sen blir det träning med Filippa. Imorse när jag vakna såg jag att jag hade små utslag i pannan :( får sminka över dom även fast dom knappt syns. Tror det är för jag lite torr och har kliat. Care på den jag vet!

Igår när jag skulle följa med Robin till bussen hände en liten sak. När vi stod vid bussen ser jag en stor fet råtta springa över gatan! Mot oss också. Skit äckligt så jag började skrika och sprang upp på bänken och skrek "RÅÅÅTTAA" Och då började Robin gå mot den och aa, det va skit äckligt. Och Robin bara skrattade åt mig :( Sen påväg hem kändes det som den skulle gå efter mig och typ rape mig eller något. Så jag ringde till bebis och kollade bakåt när jag gick hela tiden :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0