Skriver av mig - ni behöver inte läsa.

Jag förstår inte hur du kan göra så gång på gång. Hur du kan ljuga IGEN efter allt. Hur du har ork att såra varje dag, att du inte tänker dig för. Jag är trött på att vara offret, den som alltid ska få allt skit även fast jag gör mitt bästa. Säger inte att allt bara är ditt fel men även om jag vill kan jag inte ge dig allt. Har inte gråtit så mycket som du fick mig att göra igår på väääldigt länge. Vaknade flera gånger och kunde inte somna om för jag tänkte på dig. Helt ärligt har du förstört mig helt. Jag kommer aldrig mer lita på dig. Och jag vet att jag aldrig kommer kunna glömma dig. DU bevisade igår hur mycket du bryr dig och hur mycket jag betyder för dig - inte ett piss verkar det som.
Medan jag skriver det här kommer tårarna och rinner längst kinden. När får skiten ett slut?

- Nämner inga namn eller händelse, var bara tvungen att skriva av mig någonstans -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0