Taken

Nu har älsklingen precis dragit. Vi spelade lite guitar hero innan middagen, jag som tyckte jag var bra som kan spela o medium så kommer älskling och äger på expert :( Jaja, sen kollade vi lite på stockholm-båstad. Ska kolla lite på taken nu som går på fyran, har sett den förut men anyway. Har haft helt okej statiskit för att vara första dagen jag bloggar vilket gör mig jätte glad och ger mer lust till att blogga, kommentera lite också så blir det roligare ;) Kommer nog inte blogga mer idag, så vi hörs imorn om jag hinner innan skolan annars blir det efter. Godnatt sötnosar :)

Kommentarer
Postat av: inte filippa

gud vad du ska vara tjatig då -.- jag kommewnterar ju som en galning, blir du aldrig nöjd ? -.- surkärring, nä skoja jag älskar dig och din blogg!!!!

2011-04-04 @ 07:31:11
Postat av: inte filippa

juste glömde säga : fin bild !

2011-04-04 @ 07:33:34
Postat av: Ennea

HAHAHAHA mupp du är. Menade ju att andra kan kommentera också inte bara du. Hehe älskar dig med, tack

2011-04-04 @ 08:47:15
URL: http://enneapurger.blogg.se/
Postat av: jaaaaaaack ataaaaaaackkk

porrig bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudd mohaha!!!

2011-04-04 @ 16:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0