Why me?

Nu har Robin precis dragit. Vi kollade på film, myste, käka och kollade på ishockeyn. Följde nyss med han en bit till bussen sen var jag tvungen att dra hem för jag var jätte kissnödig hihi. Just nu kollar jag på hockey och ska lägga mig sen. Så kan passsa på och säga godnatt. Godnatt sötnosar!
Måste bara säga tack till min lilla älskling Robin Modigh. Tack för du finns, älskar dig sjukt obeskrivligt mycket. Är så glad att jag kan vara mig själv med dig och prata om vad som helst, hur öppet som helst och du finns alltid där för en. Älskar dig hjärtat! ♥
Alla bilder är från idag, dom flesta är fula men bjuder för bebis är så fin. (förlåt för censurering på sista bilden men tro mig, ni ville inte se bilden annars haha..)

Kommentarer
Postat av: inte filippa

PORR!!!!

förlåt ennea men jag har inte orkat kommentera varje inlägg :(

2011-04-07 @ 22:23:27
Postat av: Robin

Tack för du finns älskling, älskar dig också gumman. Kommer alltid att finnas för dig!

2011-04-07 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0